Centar za e-učenje Srca pripremio je novi online tečaj "Odabir aktivnosti i metoda vrednovanja studenata (konstruktivno poravnanje)".
Cilj je ovog tečaja upoznati nastavnike s konstruktivnim poravnanjem i vodi ih korak po korak kako povezati, odnosno konstruktivno poravnati, ishode učenja s metodama poučavanja i studentskim aktivnostima te u konačnici i s metodama vrednovanja. Vjerujemo da će ovaj tečaj dobro doći svakom nastavniku da što bolje postavi ishode učenja kolegija kao i aktivnosti kojima će ih vrednovati.
Ovaj tečaj se nadovezuje na već postojeće tečajeve Centra za e-učenje Srca vezane uz implementaciju ishoda učenja u online okruženju: "Implementacija kompetencijskog okvira kroz sustav Moodle", "Implementacija i vrednovanje ishoda učenja u sustavu Moodle" i "Vrednovanje studentskih postignuća u online okruženju" i čini zaokruženu cjelinu kako na kvalitetan i cjelovit način organizirati e-kolegij i pratiti napredak studenata u nastavi.
Područja digitalnih kompetencija:
Profesionalni angažman, Učenje i poučavanje, Praćenje i vrednovanje
Razina digitalne kompetencije: A2 / B1
Područja i razine digitalnih kompetencija određene su prema Europskom okviru digitalnih kompetencija za obrazovatelje (2017). Više informacija možete pronaći na javnoj wiki stranici Centra za e-učenje.
Potrebno predznanje: teorijsko znanje pisanja ishoda učenja te osnovni rad u sustavu Moodle.
Napomena: u tečaju polaznici mogu raditi na vlastitom e-kolegiju ili zatražiti otvaranje testnog e-kolegija.
Više informacija o novom tečaju i ostalim obrazovnim programima Centra za e-učenje i Srca možete naći na https://www.srce.unizg.hr/edu